Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

The Postmarks - The Postmarks


Το πιο γλυκό album του καλοκαιριού. Μπες στο αμάξι και βάλε το cd να παίζει. Τι κι αν μποτιλιαρίστηκες στην έξοδο της πόλης; Τι κι αν έξω έχει φασαρία και φωνές; Η ζωή θέλει αισιοδοξία, χαρά και ζωντάνια. Summer's Never Seem To Last μας τραγουδάει η Tim Yehezkely, η κοπέλα στη μελαγχολική φωτογραφία. Είναι το νέο αστέρι μου.

Ξέχασα πολύ γρήγορα όλα τα αντίστοιχα συγκροτήματα. Αυτή η pop είναι μέσα στην καρδιά μου. Όλους τους στίχους και πληροφορίες μπορείτε να βρείτε www.thepostmarks.com για να καταλάβετε καλύτερα γιατί είναι το νέο αστέρι η Tim.

Οι εποχές αλλάζουν χρώμα, οι αναμνήσεις ζωντανεύουν, δημιουργούνται. Μια ζωή την έχουμε... Τέρμα στη μιζέρια. Το ποτήρι δεν είναι μισοάδειο, είναι μισογεμάτο. Όλα τα τραγούδια έχουν να κάνουν με τη ζωή, τον έρωτα, τις εικόνες. Ακόμη κι οι μελαγχολικές στιγμές είναι τόσο απαλές, τόσο ανθρώπινες. Αυτή είναι η λέξη. Ο δίσκος των Postmarks είναι ότι πιο ανθρώπινο άκουσα τελευταία. Όχι γήινο... ανθρώπινο. Με συναίσθημα.

Είμαι τόσο χαρούμενος που έπεσε στα χέρια αυτός ο καταπληκτικός δίσκος. Σε μια στιγμή που όλα είχαν γίνει γκρι γύρω μου, ξαφνικά γέμισε με χρώμα και μελωδίες ο κόσμος μου.

Δεν τον προτείνω απλά. Σου λέω να το πάρεις οπωσδήποτε. Απ' όπου μπορείς. Υπάρχει!
Know Which Way The Wind Blows!!! (τι έπαθα ξαφνικά Θεέ μου)

1 σχόλιο:

ps είπε...

hey!
Entelws tyxaia vrika auto to album kai eipa na to katevasw kai molis vrika kai to blog sou.
San proto akousma to almum poli endiaferon, opos kai endiaferousa einai kai i fwni tis tragoudistrias ;)
btw, orees mousikes epiloges apo cd exeis kanei. keep on!
Cheers!