Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007

Editors - An End Has A Start


Θα σπάσω το κεφάλι μου, σε ποιο μοιάζει (αν όχι ίδιο στην αρχή) το The Weight Of The World.
Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος ας το κάνει.

Τι; Θα έβγαζαν καινούργιο οι Editors και δε θα ήταν εδώ; Είσαι καλά;

When Anger Shows ένα από τα αγαπημένα μου. Και το Smokers Outside The Hospital Door (είμαι κι εγώ ένας από αυτούς). Είναι ορισμένοι δίσκοι που δε χρειάζεται να γράψεις ή να πεις πολλά. Είναι Editors. Δεν πέφτουν, κάνουν πολύ καλούς δίσκους και προς το παρόν δείχνουν ότι δεν έχουν πρόβλημα έμπνευσης. Οι αράχνες Spiders είναι πολύ καλό σημείο αναφοράς στο δίσκο. Δυσκολεύομαι να γράψω για συγκεκριμένα τραγούδια γιατί ακούω όλο το δίσκο συνέχεια. Το An End Has A Start είναι για ποιοτικό χτύπημα στα μαγαζιά, όπως και το The Racing Rats. Ωστόσο αν μου πεις τι θα έπαιζες πρώτο για να παρουσιάσεις το δίσκο των Editors, αυτό σίγουρα θα ήταν το Spiders. Μ' αρέσει πολύ.

Είναι σίγουρο ότι όποιο συγκρότημα έχει ένα χαρισματικό τραγουδιστή, τότε και ακόμη κι οι πιο χλιαρές στιγμές ενός δίσκου, αποκτούν διαφορετικό χρώμα.

Κύριε Tom Smith μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: