Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Antibalas - Security


Δεν τους ξέρετε; Αααααα... γνωρίζετε ποιοι είναι! Ο Fela Kuti συνεχίζει. Afro, Dub αλλά το πιο ωραίο είναι το funk. Από τις ρίζες του μέχρι σήμερα.

Πόσοι ήπειροι χώρεσαν σ' ένα και μόνο cd;

Οι Antibalas και το Security μου έφεραν στο μυαλό ακόμη ακόμη και τους Pigbag με το Filibuster X. Αλλά το αίσθημα που κατεβαίνει από το κεφάλι προς τα πόδια όταν ξεκινάς να ακούς το δίσκο με το Beaten Metal είναι ανεπανάληπτο. Τι funk είναι αυτό, παίκτες μου;;;
Σπάστε τα όλα!! Και κρουστάααααα! Μου έλλειψαν!

Το Age στο τέλος έρχεται να σε ηρεμήσει από την καταιγίδα.

Ήμουν σε τέλμα το ομολογώ! Δεν έβρισκα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα όσο και να έψαχνα. Δεν ήμουν και σε mood. Αλλά τώρα με τους Antibalas μου έφτιαξε η διάθεση εντελώς.

Ει... φίλε! Εσύ που παίζεις μουσική σε beach bar, classic bar και άντε να μην πω... παίξε λίγο Beaten Metal να γουστάρουμε. Κανείς δε θα στραβοκοιτάξει... ίσα ίσα που το αφεντικό θα τρίβει τα χέρια του από τη ξαφνική αύξηση κατανάλωσης!

Απολαύστε υπεύθυνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: