Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

Pink Mountaintops - Axis Of Evol


Να ένας άνθρωπος, Stephen McBean, που δε ντρέπεται να πει ότι στη ζωή μου άκουγα, ακούω και θα ακούω μόνο Velvet Underground. Θα τους κλέβω, θα προσπαθώ να τους κάνω πιο new millenium, θα τους μάθω στους νέους, θα τους βάλω και ηλεκτρονικούς ήχους και θα τους ονομάσω στο τέλος Pink Mountaintops. Εγώ αυτήν την εντύπωση έχω γι' αυτή τη μπάντα και για τον άνθρωπο που έγραψε όλα τα τραγούδια του Axis Of Evol.

Και δε με χαλάει καθόλου. Για του λόγου το αληθές (αν είναι), Cold Criminals.
Επίσης How We Can Get Free!

Τώρα γιατί μετά από ένα χρόνο αναφέρομαι σ' αυτόν το δίσκο; Είναι μέρος του Tour που ξεκίνησε με τους Espers! Δεν είναι για το καλοκαίρι, είναι για βαρυχειμωνιά με bourbon. Αλλά το έχω μπροστά μου, τι να κάνω! Να μη ξεχάσω να αναφέρω ότι οι τύποι είναι από το Βανκούβερ. Απλά το αναφέρω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: