Δευτέρα 2 Ιουλίου 2007

The National - Boxer


Ψάχνοντας το ίδιο μου το blog, είδα ότι τους National τους έχω βάλει σ' ένα mix tape με το Fake Empire. Το τραγούδι που ανοίγει το Boxer και φυσικά είναι η πρώτη επιλογή. Μέχρι και το τέταρτο track αν δεν έχεις ξανακούσει τους National έχεις πει βρει το αγαπημένο μου συγκρότημα. Mistaken For Strangers, το εκπληκτικό Brainy (Oh, my God) και το Squalor Victoria είναι το καλύτερο ξεκίνημα δίσκου από αυτά που έχω προτείνει τελευταία. Apartment Story και Guest Room τα επόμενα αγαπημένα μου. Όποιος ακούσει το δίσκο θα καταλάβει ότι δεν έγραψα τίποτα για τα αργά κομμάτια. Είναι πολύ καλά. Αλλά όχι τόσο όσο τα υπόλοιπα. Ίσως και να τα αδικώ, αλλά είμαι ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος... με το Brainy!!!

Ίσως να σου έρθουν παλιοί Tindersticks... Μη το χάσεις. Το απόγευμα που θα γυρίσεις στο σπίτι μετά τη θάλασσα ή όταν θα πίνεις τον καφέ σούρουπο, θα με θυμηθείς. Χωρίς φασαρία και εξάρσεις, κιθάρες και ρυθμοί που σε μαγνητίζουν σχεδόν σε υπνωτίζουν, υπέροχες μελωδίες.

Ένας δίσκος που σίγουρα βάζει υποψηφιότητα για τους καλύτερους της χρονιάς. Και δε το λέω μόνο εγώ. Must! Είσαι ασυγχώρητος/η αν δεν το βάλεις στο case για να το πάρεις μαζί σου, όπου κι αν πας.

1 σχόλιο:

River Phoenix είπε...

Μακράν το καλύτερο άλμπουμ τους 2007..αν και τα προηγούμενά τους ήταν εξίσσου καλά..

Και να φανταστείς το καλοκαίρι τους βάλανε ως support και παίξανε ενώ ακόμα είχε ήλιο...έλεος..